Опубліковувач

Jak można uzyskać certyfikat

Jak uzyskać certyfikat?

W celu uzyskania wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia należy złożyć w Wojewódzkim Urzędzie Pracy następujące dokumenty:

    Wniosek o wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia wraz z oświadczeniem o znajomości warunków prowadzenia agencji zatrudnienia i spełnianiu tych warunków.
    Dowód wpłaty w wysokości 200 zł lub 400 zł* na rachunek bankowy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu. W przypadku przelewu internetowego należy przedstawić wydruk potwierdzenia przelewu, natomiast dla wpłaty gotówkowej dokonanej w banku lub na poczcie należy przedstawić oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
 
Dane do wpłaty:

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń
PKO BP S.A. II Oddział TORUŃ
Nr: 14 1020 5011 0000 9102 0119 6880
tytuł wpłaty: Opłata za wydanie certyfikatu

Obecnie istnieją dwa rodzaje certyfikatów - osobny certyfikat uprawniający do świadczenia usług pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego i poradnictwa zawodowego oraz osobny certyfikat uprawniający do świadczenia pracy tymczasowej.
Podmiot ubiegający się o wpis może wnioskowac o wydanie jednego lub dwóch certyfikatów.
 
W przypadku ustanowienia pełnomocnictwa – dokument potwierdzający jego udzielenie. Ponadto, jeżeli pełnomocnictwo nie zostało poświadczone notarialnie należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł na rachunek bankowy Urzędu Miasta Torunia nr 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799. W przypadku dokonania opłaty skarbowej należy załączyć oryginał potwierdzenia wpłaty.
 
Powyższe dokumenty można złożyć osobiście w siedzibie WUP w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w pokoju 107 (parter) bądź przesłać pocztą na adres:

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
ul. Szosa Chełmińska 30/32
87-100 Toruń
 
Podmioty, które zarejestrują konto w Systemie Teleinformatycznym Obsługi Rejestrów PSZ (STOR) i zweryfikują je bezpiecznym podpisem elektronicznym lub potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, mogą złożyć wniosek o wpis do rejestru drogą elektroniczną.

Wydanie certyfikatu następuje w terminie do 7 dni licząc od dnia wpływu kompletnych dokumentów. Certyfikat wysyłany jest pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Istnieje również możliwość osobistego odbioru certyfikatu.

* Zgodnie z art.18k ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wydanie certyfikatu podlega opłacie w wysokości 200 zł, zatem wydanie podmiotowi , który wystąpił z wnioskiem o wpis do rejestru, dwóch certyfikatów podlega opłacie 400 zł.

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display