Wyniki IV edycji konkursu dla szkół zawodowych najefektywniej działających na rzecz rynku pracy pod hasłem - „Potrzeby rynku pracy naszą misją"

Print Drukuj
Komisja  Konkursowa  dokonała  oceny  nadesłanych  formularzy  zgłoszeniowych  zgodnie  z
postanowieniami  Regulaminu  IV  Edycji  Konkursu  i  Regulaminu  Pracy  Komisji  Konkursowej
oceniającej  działania  szkół  uczestniczących  w  IV  edycji  konkursu.  W  wyniku  prac  Komisji,
dokonano:    oceny    formalnej,    kwalifikacji    zgłoszeń    do oceny    merytorycznej,    oceny
merytorycznej. Sporządzono listę laureatów i wyróżnionych w dwóch kategoriach:
  • Branżowe Szkoły I stopnia
  • Technika
Lista rankingowa stworzona w oparciu o liczbę przyznanych punktów:
 
W  kategorii Branżowych Szkół I stopnia Komisja przyznała tytuł laureata następującym  szkołom:
  1. Branżowa Szkoła I stopnia w Zespole Szkół Budowlanych im. Jurija Gagarina w Bydgoszczy
  2. Branżowa Szkoła I stopnia w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
  3. Branżowa Szkoła I stopnia nr 7 w Zespole Szkół Samochodowych im. gen. Józefa Bema w Toruniu
Wyróżnienie w kategorii Branżowych Szkół I stopnia otrzymała :
  1. Branżowa Szkoła I stopnia w Zespole Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Grudziądzu
 
W  kategorii Techników Komisja przyznała tytuł laureata następującym szkołom:
  1. Technikum w Zespole Szkół Budowlanych im. Jurija Gagarina w Bydgoszczy
  2. Technikum w Zespole Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
  3. Technikum Mechaniczne nr 10 w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 im. Franciszka Siemiradzkiego w  Bydgoszczy
 
Wyróżnienia w kategorii techników:
  1. Technikum w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bydgoszczy
  2. Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych w Toruniu
  3. Technikum w Zespole Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Grudziądzu
  4. Technikum w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
  5. Technikum w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
Wszystkim szkołom dziękujemy za udział w konkursie.
Informacje o publikacji dokumentu