Obowiązek złożenia wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej w 2025 roku

Print Drukuj
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu przypomina, że do 31 stycznia 2025 roku instytucje szkoleniowe z terenu woj. kujawsko-pomorskiego wpisane do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS), są zobowiązane* poinformować tutejszy urząd o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2025 roku.

O kontynuacji działalności w roku 2025 można poinformować:
  1. Poprzez wypełnienie elektronicznego formularza wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej dostępnego na stronie internetowej stor.praca.gov.pl (w zakładce „Rejestr Instytucji Szkoleniowych" następnie zakładka „Składanie wniosków" -> „Złóż wniosek o kontynuację działalności"),
  2. W przypadku braku możliwości złożenia formularza elektronicznego, należy pobrać formularz w formacie PDF ze strony  internetowej stor.praca.gov.pl, wypełnić go i  po czytelnym ręcznym podpisaniu przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu należy go złożyć w formie papierowej do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń.
Instytucje szkoleniowe, które nie złożą wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej w podanym terminie, zostaną wykreślone z Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

*Zgodnie z art. 20 ust. 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 475).
Informacje o publikacji dokumentu