Sieć EURES oferuje następujące usługi dla polskich pracodawców:
Dostęp do bazy CV na europejskim portalu mobilności zawodowej odbywa się poprzez rejestrację w zakładce „Znajdź kandydatów" znajdującej się w części przeznaczonej dla pracodawców. Rejestracja na portalu umożliwia wyszukiwanie CV odpowiadające twoim wymaganiom, przeglądanie profili kandydatów, zapisywanie oraz ich organizowanie, ułatwiając w ten sposób proces rekrutacji.
Konto EURES może założyć każda firma lub przedsiębiorstwo zarejestrowane na terenie UE/EFTA, po zaakceptowaniu deklaracji prywatności i szczegółowych warunków korzystania z portalu.
Udział w międzynarodowych targach pracy, które organizowane są przez sieć EURES, daje pracodawcom - również polskim - możliwość rekrutacji zagranicznych pracowników.
Aktualna lista wydarzeń znajduje się w zakładce "Kalendarz wydarzeń" na polskiej stronie EURES: www.eures.praca.gov.pl lub w „Kalendarzu wydarzeń" na europejskim portalu mobilności zawodowej EURES: www.eures.europa.eu
4. Wsparcie w rekrutacji kandydatów do pracy z wybranego kraju UE/EFTA poprzez:
- zebranie CV kandydatów,
- wstępną selekcję kandydatów,
- pomoc w przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami za granicą,
- możliwość reprezentowania pracodawcy na zagranicznych targach pracy.
Na życzenie pracodawcy doradca EURES (z Polski lub kraju pochodzenia kandydatów do pracy) może zebrać podania o pracę i CV kandydatów zainteresowanych daną ofertą. Może także przeprowadzić wstępną selekcję kandydatów.